Kiddo'z logo
menu inloggen
Indy is niet tevreden.

klachtenregeling

Kiddo'z hoopt natuurlijk dat zowel de ouders als het kind zich bij ons thuis voelen. Ondanks dat wij onze uiterste best doen om dagelijks kwalitatief goede opvang te bieden, kan het voorkomen dat er iets is waar je niet tevreden over bent. Blijf hier dan niet mee rondlopen, maar bespreek dit zo snel mogelijk met ons. Wij zullen je klacht serieus nemen en proberen samen tot een goede oplossing te komen. In de meeste gevallen zal je zien dat een goed gesprek veel zaken oplost.

Mocht het zo zijn dat je toch nog niet tevreden bent met de gang van zaken, dan kan je je wenden tot de Geschillencommissie Kinderopvang waarbij wij zijn aangesloten. Bij de inschrijving ontvang je hier meer informatie over. Een klacht kan mondeling of schriftelijk ingediend worden bij de Geschillencommissie Kinderopvang. Uiteraard hopen we van harte dat dit niet nodig is.